.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری با انتقاد از نیمه تعطیل بودن سه ورزشگاه شهید متقی، شهدا و ماهفروجک ؛
زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....
زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم

شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از ایجاد بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه کشور در مرکز استان به مساحت ۴۵کیلومتر از تجن تا دریای خزر خبر داد .

 

به گزارش شمال نیوز، منصور علی زارعی ،  با بیان اینکه پروژه های مرکز استان مازندران با عمر بیش از ۲۵سال همچنان نیمه کاره مانده است، اظهار کرد : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام نظیر نیروگاه زباله سوز ساری اهتمام ویژه دارد، افزود: پروژه سه راه تاکام نیز از پروژه های حساس در حوزه ترافیک است که در دست اقدام می باشد.

 

زارعی با بیان اینکه واردات برنج را با مالیات و ارزش افزوده پایین ظلم در حق کشاورز دانست و گفت: حدود ۳۰۰هزار تن برنج در سوله ها و شالیکوبی ها انبار می شود و کشاورز نمی تواند برنج را به قیمت بفروشد چون به محض رسیدن محصولات داخلی تولیدات خارجی بازار را اشباع می کند.

 

وی با بیان اینکه برنج مازندران یکی از محصولات کاربردی کشور است که حدود ۴۵درصد نیاز کشور را مازندران تامین می کند، ادامه داد: همچنین از ۵.۵میلیون تن تولید مرکبات کشور، حدود ۳.۵میلیون تن از مازندران تامین می شود و بدین جهت این خطه از شمال کشور از نطر کشاورزی و باغداری بسیار حائز اهمیت است. 

 

زارعی با اشاره اهمیت تامین امنیت غذایی در کشور، گفت: در راستای تحقق این مهم مشکلات زیادی وجود دارد.

 

وی برلزوم ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی با بهره گیری از فناوری مناسب و کاهش تلفات و ضایعات کشاورزی مدرنیزه با بهره وری بالا در مازندران تاکید کرد.

 

زارعی از دریای خزر به عنوان یکی از مهمترین پتانسیل های بخش گردشگری مازندران یاد کرد و افزود: معتقدم ۱۰۰هزار میلیارد تومان سرمایه غیر مولد دولتی در سواحل استان موجود می باشد که باید به مولد تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه دریا علاوه بر مولد شدن در بخش گردشگری می تواند در بخش بازرگانی، تجاری و صنعت نیز می تواند سود آور باشد، خاطرنشان شد: تحقق این مهم مستلزم مدیریت، برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار می باشد.

 

زارعی از ایجاد بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه کشور در مرکز استان به مساحت ۴۵کیلومتر از تجن تا دریای خزر خبر داد .

 

وی با بیان اینکه سه ورزشگاه شهید متقی، شهدا و ماهفروجک نیمه تعطیل می باشد، خواستار رفع مشکلات این ورزشگاه ها با هدف بهره وری مناسب جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد نشاط و امید بین مردم شد.

 

زارعی با بیان اینکه با ایجاد پتروشیمی مخالف نیستیم درصورتیکه الزامات زیست محیطی رعایت شود، گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران را نیز پیگیر هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.